Gönderen Konu: Dİjİtal Oyuncaklar  (Okunma sayısı 842 defa)

Çevrimdışı Hamza

  • Osc Kurucu
  • 1. SINIF ÜYE
  • ********
  • İleti: 161.413
  • Puan 13008
  • Cinsiyet: Bay
  • Dünyanın En Çok Mesaj Gönderen Üyesi :))
    • Profili Görüntüle
    • Hosting
Dİjİtal Oyuncaklar
« : 10 Haziran 2008, 09:30:41 »
Dİjİtal Oyuncaklar

--------------------------------------------------------------------------------
Vestel’in piyasaya çıkardığı 32 inç ve 42 inç ekran boyutlarındaki yeni dört farklı modeldeki LCD televizyonu, kullanıcılara müzik dinleme, fotoğraf görüntüleme ve video izleme imkânı da sağlıyor.
9 Haziran 2008 Pazartesi
USB destekli LCD televizyon Kullanıcılar yeni model televizyonlar aracılığıyla, tüm bu özelliklerden bilgisayar kablosu ya da farklı bir medya oynatıcıya gerek kalmadan ulaşabiliyor. Televizyonlar 3 adet HDMI girişi, 10.000:1 kontrast oranına sahip.
Vestel patentli Pixellence LCD ve Pixellence Full HD (yüksek tanımlı) televizyonlara entegre edilen USB girişi sayesinde Divx formatında kaydedilen filmler de alt yazılarıyla birlikte izlenebiliyor. Digital Media Player yazılımına sahip olan Vestel USB LCD’de 3 farklı formatı destekleyen hafıza kartı girişi de yer alıyor. Canon hafıza kartlarını ikilediFotoğraf makinesi kategorisinin büyük üreticilerinden Canon’un yeni model ürünleri FS11 ve FS10, dahili hafızalarına ek olarak kullanıcılara iki farklı bellek kartı kullanma olanağı da sunuyor. Bu sayede kayıt kapasitesinin önemli oranda artırılması mümkün oluyor. FS11 ve FS10 modeli fotoğraf makineleri video görüntülerini doğrudan hafıza kartlarına kayıt edebiliyor ve bu şekilde kullanıcıya daha fazla çekim yapabilmesi için olanak tanıyor. Bu arada FS11, 16GB’lık, FS10 ise 8 GB’lık yerleşik hafıza kapasitesini içerisinde bulunduruyor.
Yeni serinin dikkat çeken özelliklerini şöyle sıralamak mümkün: Doğrudan SD/SDHC kaydı, 16:9 kayıt ile yüksek çözünürlüklü ****piksel CCD, Canon video objektifi, 45x gelişmiş yakınlaştırma ve yüksek ses kalitesinde çekim-video kaydı için mikrofon giriş bağlantısı. PS3’te 'değişken’ reklamlar!Japon elektronik devi Sony, oyun konsolu PlayStation 3’ün (PS3) oyunlarının içerisinde dinamik olarak reklam gösterimine imkân tanıyacak olan yeni bir uygulamaya 'olur’ dedi.
Firmadan yapılan açıklamaya göre, konsolun internet ayağı olan PlayStation Network altyapısına benzer bir yapıyla, oyun geliştiriciler oyunlarının içine reklam alanları tanımlayabilecek ve sistem internete bağlı olduğu durumlarda bu alanlardaki reklamları dinamik olarak güncelleyecek. Oyun içi reklam pazarının 2011 yılında 911 milyon dolar civarında olacağı tahmin ediliyor. Sony’nin uygulayacağı bu reklam modelini, diğer konsol üreticilerinin de örnek alması bekleniyor.


Çevrimdışı black_tower91

  • 4.SINIF UYE
  • **
  • İleti: 2.472
  • Puan 48
  • Cinsiyet: Bay
  • DAvid Villaa
    • MSN Messenger - black_tower91@hotmail.com
    • Profili Görüntüle
Dİjİtal Oyuncaklar
« Yanıtla #1 : 10 Haziran 2008, 18:16:47 »
saol


Çevrimdışı €scap€

  • 2. SINIF UYE
  • ****
  • İleti: 8.602
  • Puan 1409
  • Cinsiyet: Bay
    • Profili Görüntüle
Dİjİtal Oyuncaklar
« Yanıtla #2 : 11 Haziran 2008, 14:40:25 »
sagol